h1

Iubire şi timp

18 Octombrie 2007

robin2.jpg

Iubita mea soţie mi-a trimis o scurtă poezie ce aparţine lui Elizabeth Cheney, Overheard in an Orchard.

Said the Robin to the Sparrow:
„I should really like to know
Why these anxious human beings
Rush about and worry so…”

Said the Sparrow to the Robin:
„Friend, I think that it might be
That they have no Heavenly Father
Such as cares for you and me.”

Pe timpuri obişnuiam să am timp. Astăzi alerg tot timpul după timp. Nu am timp să mă îmbrac, întârzii la întâlniri, nu am timp să mănânânc, nu am timp să gândesc, nu am timp să pun întrebări, nu am timp de voi, nu am timp să citesc, nu am timp să mă rog. Nu mai am timp să pierd timpul. Şi totuşi, când mă gândesc, voi ajunge la timp acolo unde timpul are timp, adică la… moarte. Înspre acolo, încă nu vreau să mă grăbesc:)

Max Picard triluluia aşa: „Iubirea e o chestiune de timp. Cei ce se iubesc au întotdeauna timp unul pentru celălalt. Şi pentru că este Iubire, Dumnezeu s-a făcut timp.” De aceea, merită să îmi fac timp să am timp.

4 comentarii

  1. Super tare. Baga mai multe poze si filmulete sa vezi ce tare o sa fie blogul atuncia.


  2. Tocmai ma gandeam cum sa mai iau din „timpul pe care il am”, adica acela care inca nu e impartit intre urgent si important si sa-l mai macin in moara la „ce trebuie”. Si mi-am dat seama ca ceea „ce am” nu e rezultatul direct a impartirii timpului intre urgent si important ci a Gratiei Celui ce are grija de randunica. Ma gandesc ca timpul pe care cred ca il am ar trebui sa fie timpul pe care I-l dau.

    Peste mese poti sa mai sari🙂, dar nu-i frumos sa intarzii la intalniri. Te inteleg insa. De ani de zile n-am mai ajuns la timp la o intalnire.


  3. dadatroll, mersi de încurajare. sper să fie mai tare blogul cu timpul. de aceea, trebuie să îmi fac timp.

    ad
    mersi mult de sugestie. cu soţia plecată sar nu numai mese. sar şi garduri şi uşi.:) iar la întâlniri…


  4. Super expresia “Iubirea e o chestiune de timp. Cei ce se iubesc au întotdeauna timp unul pentru celălalt. Şi pentru că este Iubire, Dumnezeu s-a făcut timp.”…

    Chi-ar mi-ar fi interesant sa vad azi un om care nu se plinge ca nu are timp…



Lasă un răspuns

