h1

Azi avem o oră în plus, ce faceţi cu ea?

27 Octombrie 2007

In 1997, s-a stabilit printr-o Hotârâre de Guvern ca, pentru a corela ora oficilală a ţării noastre cu cea ţărilor din Uniunea Europeană, trecerea la ora de iarnă sa se facă, în ultima sâmbătă a lunii octombrie.

În caz că nu ştiaţi, în noaptea aceasta, sâmbătă spre duminică (28-29 octombrie) întreaga Românie trece la ora de iarnă. Astfel, ora 4.00 va deveni ora 3.00. Am aflat că circulaţia trenurilor nu va fi afectată de această modificare.

M-am gândit că azi voi trăi aceeaşi oră de două ori. Am şansa de a trăi noaptea cârtiţei. Am şansa să revin dacă ceva nu mi-a făcut plăcut în ora respectivă. Sau am o oră în plus, ce să fac cu ea?

Voi dacă aţi avea şansa aceasta în fiecare zi, de a da ceasul înapoi cu oră, ce aţi face? Cum aţi folosi ora în plus?

12 comentarii

  1. as da mai multe massuri


  2. eu am petrecut cu o ora in plus in minunatul club A, intr-o imbulzeala de nedescris


  3. eu asta noapte am castigat-o pentru somn :((( slabut, insa somnul venise dupa un timp foarte valoros petrecut in discutii cu o prietena si apoi un Prieten.


  4. O pierzi la vara.


  5. as omori bloggerii care termina insemnarile cu intrebari.nu pe toti, ca n`as avea timp intr`o ora.dar as incerca.


  6. haide, bre….numai patru raspunsuri la o tema atit de interesanta si de unica? puah…si cite sperante va puseserati in ea…🙂


  7. am folosit ora si inca 40 de minute pentru a vedea un film superb. Everyone Says I Love You.


  8. Multumesc de raspunsuri. Ora zece a trecut, omul negru n-a venit. Ce am facut eu in ora care era in plus? Am mutat-o la primavara cand o sa am o ora in minus.🙂


  9. Dudes, poate ca aveti impresia ca aveti o ora in plus, dar chiar daca pe ceas scrie din nou 3, restul variabilelor raman aceleasi: daca ti-ai rupt o mana, nu dai timpul inapoi ramai cu mana rupta.
    Asa ca mai bine ati dormi ca oricum o pierdeti la primavara.
    ––
    http://s1.battleknight.ro/index.php?loc=hire&ref=Nzg1MjI5


  10. la cat de multe oportunitati sunt in ziua de azi crezi ca o ora in plus s-ar simti?


  11. pentru ca e cea mai pretioasa resursa a noastra, o pierdem cu gratie.
    desi gratie nu e un cuvant de folosit in contextul asta


  12. Din pacate, multi traim prin prisma oportunitatilor. ‘Om trai si ‘om vedea. Nu avem timp sa traim in liniste. O ora conteaza. Mai ales, daca ai mai avea-o ultima.🙂



Lasă un răspuns

