h1

Bulgaria-România egal

17 Noiembrie 2007

Meciul Bulgaria România a fost unul mai mult care ţinea de orgolii. În grupa cu Bulgarii, ne-am înjurat de a auzit toată Europa, după cum ştim, şi presa a pompat cerneală multă pe tema mămăligarilor. 

Am aflat ce au făcut românii în Bulgaria. Au reuşit să se egaleze ca şi în retur.

Deşi meciul a fost pierdut, am reuşit să scoatem un rezultat de egalitate. Balcanism. Balcanismul s-a manifestat concretuos în realitatea călătoriei înspre arenă şi în realitatea meciurilor.

Nu ne putem dezice. Românii în drum spre Sofia i-au atacat nu pe bulgari, ci pe români. Cum să spargi cauciucurile conaţionalilor? Culmea balcanismului: românii să îi bată pe români în Bulgaria.

La meci, nu ne-am liniştit.

Ajunşi în retur, fără „praf”, am aprins torţe şi le-am aruncat în bulgari. Gest nobil de pace între două ţări vecine. Sentimentalismul ieftin al lui Stoicikov, familiaritatea agresivă a lui Mutu, violenţa limbajului care ne apropie, parbrize sparte, instinctul malefic de distrugere al suporterilor au oferit un spectacol fotbalistic demn de comentariul lui Ţopescu când şi-a dat demisia.

Ne jignim fiindcă ne iubim şi rostim imprecaţii ca dovadă de apropiere. Balcaniada este o competiţie zilnică, care are loc nu neaparat între sportivi.

7 comentarii

  1. Dar Romania nu sa calificat deja?


  2. Nu-mi place deloc fotbalul.Toate sunt meciuri aranjate.


  3. De unde ai tu ideea meciurilor aranjate? Chiar toate? Si eu joc basket.


  4. Majoritatea meciurilor sunt aranjate.Am o cunostinta care din pacate cumpara informatii, afland dinainte exact cine castiga😦.


  5. nu sunt toate aranjate, e imposibil!


  6. Era un mos acu fro 20 de ani la televizor , nu doresc sa-i dau numele,care zicea ca ne trebuie 20 de ani ca sa ajungem EUROPA din urma. Cred ca agresit cu vrfe-un zero. Dar ce mai conteaza un…zero?


  7. Unde mai esti Brucane? El cred ca a ajuns din urma nu cel mai batran continent, Europa, ci a ajuns inaintea noastra altundeva. Ferice sau nu de el, noi inca, in Romania, mai avem de taiat zerouri in patru.



Lasă un răspuns

