h1

Comoara din sertar :)

19 Ianuarie 2008

sertar.jpg

Prima dată când am venit în Iaşi m-am bucurat să stau, în anul transferului parental, la familia Mănăstireanu. Pentru cei care au cunoscut blocul din Dacia, puteţi să fiţi invidioşi: am stat în garsoniera din spatele blocului, unde pereţii erau nu din BCA, ci din cărţi.

După anul acela, m-am mutat cu chiria de 5 ori. După ce în 2003 m-am căsătorit cu Rebeca, nu am mai reuşit să am nici un colţ în casă. Totul s-a transformat. Jungla devenise Eden. De atunci, frate, pune-te pe rugăciune. (Vă daţi seama – nici măcar lui Adam nu i-a plăcut grădina.)

Rugăciunea era să găsim cu chirie, un apartament cu mai multe camere, ca una să fie a mea. Cum Dumnezeu are obiceiul să asculte multe din trăsnăile noastre, a ascultat-o şi pe asta. Şi de atunci, am ceea ce soţia a botezat: VĂGĂUNA.

Aici totul este după asemănarea mea. Rebeca nu atinge nimic. Nici o carte, nici o foaie, nici un CD. Totul este imaculat. (Definiţia din dicţionarul Lucaci: IMACULAT = dezordine ordonată, lăsată să se dezvolte în mediul ei natural). Este un fel de Sfânta Sfintelor, în care soţia mea intră doar o dată pe an.🙂 Musafiri nu intră niciodată. Ei stau în curte.🙂

Azi, Rebeca vine acasă cu o poezie. Era bucuroasă pentru mine. Cred că începe să mă înţeleagă. Dedic această poezie fabricii de bărbaţi.

The Inner Man

Their marriage was
A perfect union of trust and understanding
They shared everything – except
his desk drawer, which,
through the years remained
locked.
One day, curiosity overcame her.
Prised open,
There was – nothing.
„But why?” – she asked,
confused and ashamed.
„I needed a place of my own.”
he replied sadly.

Săracu’! Care este Sfânta Sfintelor pentru voi?

6 comentarii

  1. articolul mi-a amintit de o vorba inteleapta: „fraierii fac ordine, geniile stapanesc haosul!!”…felicitari Cristi!…


  2. Sa sti ca in unele hotele americane in sertar e Biblia.


  3. deci pana anu’ viitor nu mai am voie sa pasesc peacolo?:))

    nici daca vin la timp, si daca ma port frumos?:)

    sper sa ne revedem curand!


  4. Sper la un moment dat sa am si eu locul meu IMACULAT


  5. Ceva nu pricep:sfinta sfintelor cu carti=vagauna?
    Sau sint 2 locatii?


  6. O LEGI CU FUNIE CIND INTRA IN SFINTA SFINTELOR,SA NU FACA INFARCT DE curioasa,sa o traga mai usor smurd dintre volume?
    E numai sa nu lesin de curios.
    Poti raspunde cu voce tare sau in soapta



Lasă un răspuns

