h1

Am ieşit de la dezintoxicare

22 noiembrie 2007

unplugged.jpg

Aş dori să cer iertare vizitatorilor care au bătut la ecranul blogului meu în ultimele zile şi nu au găsit pe nimeni; aceleaşi vechi postări, praf pe mobilă, pânze de păianjen pe la colţuri şi un aer îmbâcsit.

Aşa se întâmplă când te apucă pandaliile şi crizele. Te iau prin surprindere, fără să le poţi preveni. În momente ca acestea, când blogul ţi se urcă la cap, vine salvarea şi nu mai apuci să dai de veste. Te leagă, te pun pe targă, te ridică, îţi înfing acul în venă şi treci pe alimentare cu perfuzie.

Săptămâna trecută conversam cu un amic pe messenger, care mă încuraja să scriu mai mult şi mă felicita că ajunsesem în top pe locul 10. Suna periculos, prea mult pentru un alter-egoist ieşean.

Aşa că, de voie de nevoie, am fost la dezintoxicare. Mă luase microbul blogului şi am fost internat de internet. 🙂 Cineva mă avertizase, însă n-am crezut.

Nu mi-am mai verificat e-mailul, nu am deschis blogul, nu am răspuns nimănui. Am hotărât să nu mai stau pentru câteva zile în mediul virtual. Am vrut să iau câteva guri de aer original, să mai stau şi prin bucătărie sau prin living. „Văgăuna” – vorba soţiei – nu m-a mai văzut la faţă de o săptămână. Am scos toate cablurile, mi-am fiert ceaiuri din iarba câmpului şi am făcut infuzie cu plantele medicinale opărite ale cerului.

(Mă întreb dacă am pierdut ceva? Pătrăţosu e la locul lui, Iliescu nu e la locul lui, dar e tot aici şi lumea lui Gramo încă se învârte.)

În primele zile am făcut destul de rău. Cămaşă de forţă, pereţi antifonaţi cu rugăciune. Doream mult să mai scriu, măcar să văd ce scriu alţii. Totuşi nu m-am lăsat. După trei zile am început să uit de blog. Unele lucruri reacţionează mai bine la post. Dezintoxicarea de blogită cronică este unul din ele.

Acum o iau uşor din nou, o iau cu pastile de smerenie şi domolire. Sper să mă ţină. Dacă încep iar să tremur, să ştiţi de ce nu mă găsiţi.

10 comentarii

  1. iarba campului :>:> !


  2. Well…a dat rezultate…ora de religie de azi e cea mai buna predica pe care am auzit-o de vreo 2-3 luni incoace:D
    Si daca chiar e rezultatul dezintoxicarii, traiasca dezintoxicarea! cred ca si eu am nevoie de o internare in lumea lui „mai-taci-odata-din-gura” si sa ascult ce are Dumnezeu de zis…:)


  3. Sper sa fie si cu folos pentru viata fiecaruia. Daca este asa cum spui, cred ca ma las de tot de bloguit. Poate e mai bine sa tac si eu odata pentru totdeauna
    din gura.


  4. eu fac chestia asta saptaminal, Cristi,
    de ce crezti ca a inventat Dumnezeu duminica?

    Blogul poate deveni un alt servici,
    poate deveni un hobby,
    poate deveni o boala,
    poate fi addiction
    poate fi locul de joaca,

    pentru mine este locul de jertfa pe altar pentru darul meu.

    am o jertfa seara, o jertfa dimineata,
    in zilele de sarbatoare sau cind pacatul poporului meu este prea mare, am o jertfa si la prinz,

    pentru mine postarile sint jertfe de bun miros, unele, altele de ardere de tot … etc.

    unele sint daruri legănate aduswe înaintea Domnului.

    am trecut prin faza de care spui tu, dar ieşi, nu dispera.

    Ai sa vezi după un an de zile.

    Devine reflex, nu mai este adicţie


  5. Ma bucur ca teai intors. Eu eram unul care bateam la sticla blogului tau. Cred ca mam si taiat la mana.


  6. cum ai reusit? 🙂


  7. Acum cand ma gandesc, nu stiu ce imi veni de am stat departe de blogareala. Oricum, daca e sa ma iau dupa ce zice Patratosu, cica trece daca te tratezi cu indiferenta. Te obisnuiesti cu gandul, te maturizezi si ai o alta perspectiva asupra motivatiei. Cred ca aici este cheia. De ce faci ceea ce faci?


  8. […] cu aşa… Veţi cunoaşte… « Am ieşit de la dezintoxicare De la spital la bal 23 November […]


  9. Changing lives with

    The Gospel of Jesus Christ

    Please visit us at:
    http://www.thegospelforallnations.com

    Answers about:
    – Christian doctrine
    – Salvation
    – Spiritual world
    – Bible Prophecy

    TODAY is the DAY of SALVATION!!

    Please, tell your friends, join the effort to spread the Gospel of Jesus Christ in the whole world.


  10. […] Zilele trecute am dat peste “ceva” prin care Domnul m-a cercetat. Cele cateva ganduri lasate de Cristi pe blogul lui au fost o […]



Lasă un comentariu